Zegarek męski naręczny (chronograf, 10 atm)
Rodzaj | klasyczny |
---|---|
Kolor | czarny, srebrny |
Rozmiar tarczy | 33 mm |
Rozmiar koperty | 41 mm |
Wodoszczelność | 10 ATM |
Męskie / damskie | męski |
---|---|
Mechanizm | chronograf |
Kształt koperty | okrągły |
Napęd | bateria (quartz) |
Materiały | stal |
Pasek / bransoleta | pasek skórzany |
---|---|
Rozmiar paska | 24,15 / 20,00 mm |
Funkcje | Datownik, Stoper |
Gwarancja | 24 miesiące |
Co jest przedmiotem ubezpieczenia?Przypadkowe uszkodzenie- organizacja i pokrycie kosztów transportu na terytorium RP zegarka do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do ubezpieczonego oraz organizacja i pokrycie, do wysokości sumy ubezpieczenia (dalej SU), kosztów naprawy w punkcie serwisowym zegarka uszkodzonego w związku z wystąpieniem PRZYPADKOWEGO USZKODZENIA; Kradzież z włamaniem lub rabunek
- w przypadku utraty zegarka w wyniku KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM LUB RABUNKU - realizacja świadczenia do wysokości SU w zakresie KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM LUB RABUNKU, w formie wydania ubezpieczonemu vouchera na zakupy w sieci sprzedawcy, o wartości odpowiadającej kosztom, jakie na dzień zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego trzeba by ponieść w celu nabycia w sieci sprzedawcy zegarka tego samego rodzaju, co zegarek, który został utracony w wyniku KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM LUB RABUNKU, posiadającego takie same lub podobne, nie gorsze parametry techniczne; Suma ubezpieczenia w zakresie PRZYPADKOWEGO USZKODZENIA stanowi górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela na jedno i wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe w postaci PRZYPADKOWEGO USZKODZENIA i równa jest cenie zakupu oraz ulega zmniejszeniu o wysokość zrealizowanych świadczeń ubezpieczeniowych, aż do jej całkowitego wyczerpania. W przypadku zajścia szkody całkowitej, ubezpieczyciel pomniejsza wartość vouchera na zakupy w sieci sprzedawcy o kwotę udziału własnego w wysokości 10 % sumy ubezpieczenia. Od sumy ubezpieczenia ubezpieczyciel nie odejmuje kosztów transportu, ekspertyzy (konsultacji). |
Czego nie obejmuje ubezpieczenie?- szkód powstałych w wyniku awarii zegarka; - szkód polegających na utracie lub uszkodzeniu akcesoriów, przez które rozumie się zdefiniowane przez producenta wyposażenie uzupełniające, niestanowiące kompletu eksploatacyjnego z ubezpieczonym zegarkiem: pasek, bransoleta, bateria; - szkód za które na mocy przepisów prawa lub postanowień umowy odpowiedzialny jest producent lub punkt naprawczy; - szkód spowodowanych przez insekty i gryzonie; - szkód będących następstwem oddziaływania na zegarek zewnętrznych czynników termicznych, chemicznych, wilgoci, nadmiernego ciśnienia, promieniowania, wibracji, wybuchu oraz nieprawidłowej wentylacji, chyba że zostało zawarte ubezpieczenie w tym zakresie; - szkód spowodowanych wadami albo usterkami ujawnionymi i znanymi ubezpieczającemu przed zawarciem umowy ubezpieczenia, mającymi związek z powstałą szkodą; - szkód powstałych w wyniku zaginięcia lub zgubienia zegarka. Jakie są ograniczenia ochrony ubezpieczeniowej?Ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialności za szkody w zegarkach powstałe:- w wyniku wandalizmu, przez który rozumie się umyślne, zamierzone zniszczenie lub uszkodzenie zegarka przez osobę trzecią lub osobę bliską; - w wyniku działania ognia, burzy, deszczu nawalnego, wyładowania atmosferycznego, trzęsienia ziemi, huraganu, sztormu, powodzi; - w trakcie naprawy zegarka dokonywanej przez osobę nieuprawnioną lub poza punktem serwisowym, a także powstałe w związku przyczynowym z taką naprawą; - w wyniku użytkowania zegarka niezgodnie z instrukcją obsługi lub w wyniku braku konserwacji zegarka zgodnie z instrukcją obsługi; - w wyniku konserwacji przeprowadzonych niezgodnie ze wskazaniami i zaleceniami producenta, użycia środków konserwacyjnych innych niż zalecane przez producenta lub stosowania środków konserwacyjnych w sposób niezgodny z przeznaczeniem; - w wyniku używania dodatkowego wyposażenia innego niż zalecane przez producenta. |
Jakiego rodzaju jest to ubezpieczenie?Dział II (pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe), grupa 9 - zgodnie z załącznikiem do Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Przedmiotem ubezpieczenia jest zgłoszony do ubezpieczenia zegarek naręczny zakupiony w sieci sprzedawcy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jako zegarek fabrycznie nowy; również nowy zegarek, na jaki zostanie wymieniony wadliwy lub uszkodzony zegarek w ramach gwarancji producenta lub rękojmi sprzedawcy (zegarek). |
Gdzie obowiązuje ubezpieczenie?Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje zdarzenia ubezpieczeniowe mające miejsce na całym świecie, przy czym ubezpieczyciel w ramach realizacji świadczenia ubezpieczeniowego zapewnia transport wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. |
Co należy do obowiązków ubezpieczonego lub ubezpieczającego?Aby uniknąć obniżenia wartości roszczeń lub ich odrzucenia, ubezpieczony lub ubezpieczający ma obowiązek: - W momencie zawierania umowy • przekazać ubezpieczycielowi istotne, prawdziwe i kompletne informacje umożliwiające zawarcie umowy; - W trakcie obowiązywania umowy • poinformować ubezpieczyciela o wszelkich zaistniałych zmianach, które mogą mieć wpływ na ochronę ubezpieczeniową; - W przypadku roszczenia • w celu wniesienia roszczenia ubezpieczony musi skontaktować się z ubezpieczycielem natychmiast po wystąpieniu zdarzenia, zgodnie z warunkami ubezpieczenia, a także musi przekazać ubezpieczycielowi wszystkie dokumenty niezbędne w celu obsługi roszczenia; |
Jak i kiedy należy opłacić składkę?Do zapłaty składki ubezpieczeniowej zobowiązany jest ubezpieczający. Składka ubezpieczeniowa płatna jest jednorazowo, na zasadach wskazanych w umowie ubezpieczenia. Koszt składki za okres pierwszych 12 miesięcy obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej pokrywa ubezpieczający, natomiast koszt składki za kolejne miesiące pokrywa ubezpieczony. |
Kiedy rozpoczyna się i kończy ochrona ubezpieczeniowa?Okres odpowiedzialności rozpoczyna się od dnia wskazanego w certyfikacie jako początek okresu odpowiedzialności, jeżeli została zapłacona składka ubezpieczeniowa. 1) z upływem ostatniego dnia okresu ubezpieczenia; |
Jak rozwiązać umowę?Ubezpieczający może bez podania przyczyn odstąpić od umowy ubezpieczenia poprzez złożenie ubezpieczycielowi oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia może zostać złożone w następujący sposób: 1) w formie pisemnej doręczone lub wysłane do ubezpieczyciela; Odstąpienie od umowy ubezpieczenia nie zwalnia ubezpieczającego z obowiązku zapłaty składki ubezpieczeniowej za okres, w jakim ubezpieczyciel świadczył ochronę ubezpieczeniową. Ubezpieczony ma prawo rezygnacji z ochrony ubezpieczeniowej w każdym czasie okresu ochrony ubezpieczeniowej poprzez wystąpienie z umowy ubezpieczenia. W tym celu ubezpieczony powinien złożyć ubezpieczającemu oświadczenie na piśmie o wystąpieniu z umowy ubezpieczenia, zawierające dane pozwalające w sposób jednoznaczny zidentyfikować ubezpieczonego oraz zegarek. W przypadku złożenia oświadczenia o wystąpieniu, ochrona ubezpieczeniowa w stosunku do ubezpieczonego, w ramach umowy ubezpieczenia kończy się z końcem dnia, w którym ubezpieczony złożył ubezpieczającemu oświadczenie o wystąpieniu z ubezpieczenia. |
Marka Jaguar została założona przez zegarmistrza Petera Haasa w Szwajcarii, w roku 1938. Zamiłowanie do precyzji i dbałość o najdrobniejsze szczegóły, od ponad 70 lat, są filarem kolekcji zegarków marki Jaguar. Marka od samego początku podkreślała doskonałość i wyjątkowość swoich zegarków.
Jaguar to marka dla wymagających miłośników produktów, zwracajacych uwagę na jakość, ekskluzywność i wyjątkowość. Zamiłowanie do precyzji jest widoczne w każdym detalu zegarków Jaguar, produkowanych zgodnie z surowymi wymogami szwajcarskiej jakości. Wysokie standardy produkcji, innowacje technologiczne oraz unikalny design każdego elementu zegarka, gwarantuje niepowtarzalność szwajcarskiej marki Jaguar.
Jaguar ma idealne warunki i technologie do projektowania oraz produkcji kompletnych zegarków, włącznie ze wszystkimi częściami mechanicznymi, uzyskując dzięki temu przewagę konkurencyjną na rynku. Dziedzictwo marki jest wzbogacane poprzez politykę nieustannego tworzenia nowych produktów, co jest jednym z filarów strategii biznesowej marki.