„To co tak naprawdę sprzedajemy z metką Diesel, to satysfakcja” mówi Renzo Rosso, założyciel marki.

Diesel to innowacyjna i międzynarodowa firma promująca indywidualny styl życia, produkująca szeroką gamę dżinsów, odzieży i akcesoriów.

Projektanci Diesela trzymają się swojej nadrzędnej zasady – czyli brak zasad. Od momentu powstania w 1978 r. Diesel odnotował niezwykły wzrost i stał się wiodącym producentem w dziedzinie dżinsów w świecie odzieży codziennego użytku, stając się prawdziwą alternatywą dla rynku luksusowego. Filozofia Diesela pozostała taka sama, jak w dniu jego powstania: Renzo Rosso przewidział markę, która będzie pasować do pasji, indywidualności i wyrażania siebie. Projektanci Diesela trzymają się swojej nadrzędnej zasady – czyli brak zasad.

skagen
Buben

Diesel otwarty jest na zmiany: produkuje nie mniej niż 3000 nowych produktów każdego sezonu, a każdy z nich pochodzi z ogromnej wolności twórczej, zapewniającej ciągłe innowacje.

Kolekcje obejmują: Diesel, Diesel Black Gold (współczesna linia zaprojektowana przez Andreasa Melbostada) i Diesel Kid. Diesel to nie tylko odzież i denim: to styl życia, który został zinterpretowany poprzez współpracę (pod kreatywnym kierownictwem Andrei Rosso) z wiodącymi firmami do projektowania zegarków i biżuterii (z Fossil), okularów (z Marcolin), zapachów (z L „Oréal”), kaski (z AGV), słuchawki (z Monster), rowery (z Pinarello), wózki (z Bugaboo) i kompletna kolekcja domowa (z Foscarini, Moroso, Zucchi, Seletti i Scavolini).