TWÓJ ZEGAREK WYMAGA NAPRAWY, REGULACJI CZY RENOWACJI?
Skorzystaj z wygodnej usługi Serwis Door-to-Door od ZEGARKI.PL.

Zamów serwis szybko i wygodnie!

Jak działa usługa Serwis Door-to-Door od ZEGARKI.PL?

 
  • Wypełnij formularz

    Wypełnij krótki formularz serwisowy online

  • Zapakuj i zabezpiecz swój zegarek

    Zapakuj bezpiecznie swój zegarek i nadaj go w Paczkomacie- bez dodatkowych kosztów

  • Nadaj w automacie Paczkomat lub PaczkoPunkcie

    Nasi doświadczeni zegarmistrzowie niezwłocznie zajmą się naprawą Twojego zegarka

  • Odbierz naprawony zegarek w wybranym punkcie

    Odbierz naprawiony zegarek w dogodnym dla Ciebie Paczkomacie

  • Odbierz naprawony zegarek w wybranym punkcie

    Ciesz się swoim zegarkiem, który znów jest w doskonałej formie

Dbając o wygodę i satysfakcję naszych klientów, Centrum Serwisowe ZEGARKI.PL oferuje nowoczesną usługę serwisowania zegarków Door-to-Door. Korzystaj z pełnego profesjonalizmu naszych specjalistów — bez wychodzenia z domu. Sprawdź, jak to działa, krok po kroku.

  1. Krok 1.
    Wypełnij formularz serwisowy

    Wypełnij krótki formularz serwisowy, podając niezbędne informacje, takie jak dane osobowe, dane zegarka oraz dokładny opis problemu serwisowego, lub wybierz usługę, z której chcesz skorzystać.

  2. Krok 2.
    Nadaj przesyłkę – w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie

    Po zatwierdzeniu formularza i akceptacji naprawy przez nasz serwis otrzymasz kod cyfrowy oraz kod QR. Skorzystaj z najbliższego automatu – Paczkomatu lub PaczkoPunktu – aby wysłać zegarek. Upewnij się, że jest starannie zapakowany, by uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

  3. Krok 3.
    Oczekuj wyceny i potwierdzenia serwisu

    Po wysłaniu zegarka oczekuj na potwierdzenie odbioru przez Centrum Serwisowe ZEGARKI.PL. Nasi specjaliści dokładnie przeanalizują zgłoszenie i zdiagnozują stan zegarka. Na podstawie diagnozy przygotowana zostanie wycena naprawy, którą prześlemy Ci drogą mailową do akceptacji. Po jej zatwierdzeniu nasz doświadczony zespół zegarmistrzów przystąpi do naprawy lub renowacji zegarka.

  4. Krok 4.
    Wycena i oczekiwanie na serwis

    Po wysłaniu zegarka będziesz oczekiwać na potwierdzenie odbioru przez Centrum Serwisowe ZEGARKI.PL. Nasi specjaliści przeanalizują zgłoszenie, dokładnie diagnozując każdy zegarek. Na podstawie tej diagnozy sporządzana jest wycena naprawy, która zostanie przesłana do Ciebie drogą mailową w celu akceptacji. Po jej zaakceptowaniu nasz doświadczony zespół zegarmistrzów przystąpi do naprawy lub serwisu Twojego zegarka.

  5. Krok 5.
    Odbierz zegarek

    Po zakończeniu serwisu otrzymasz powiadomienie o gotowości zegarka do odbioru. Skorzystaj z zawartych w nim informacji, aby odebrać zegarek w wybranym Paczkomacie InPost.

  6. Krok 6.
    Ciesz się zegarkiem w doskonałej kondycji

    Po odebraniu zegarka możesz cieszyć się jego pełną funkcjonalnością. Na wszystkie naprawy przeprowadzone w naszym serwisie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji (z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych). W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub sprawdź sekcję Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ).