FAQ test

W jaki sposób wysłać do Państwa zegarek?
Istnieją trzy opcje dostarczenia zegarka do naszego serwisu: osobiście, za pomocą własnej wysyłki (kurierem/pocztą) na adres serwisu lub skorzystanie z usługi door-to-door po uprzednim kontakcie mailowym.
Co powinno być dołączone do przesyłki?
Do przesyłki należy dołączyć dane adresowe/kontaktowe oraz ewentualnie krótki opis usterki. Jeśli zegarek jest objęty gwarancją, prosimy o dołączenie karty gwarancyjnej.
Jak prawidłowo zapakować zegarek?
Zalecamy umieszczenie zegarka w jego oryginalnym opakowaniu lub w równie solidnym opakowaniu zastępczym, starannie zabezpieczając go przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu. Odradzamy korzystanie z kopert bąbelkowych do wysyłki zegarków.
Jakie są koszty naprawy zegarka?
Każdy zegarek, który zostanie dostarczony lub przesłany do naszego serwisu, jest dokładnie diagnozowany, a na podstawie tej diagnozy sporządzana jest wycena naprawy. Po uprzednim kontakcie mailowym z nami, jesteśmy w stanie dostarczyć orientacyjne informacje dotyczące kosztów (części, usługi). Każda wycena naprawy jest przesyłana do Państwa celem akceptacji.
Jak długo trwa proces naprawy zegarka?
Czas trwania naprawy zegarka zależy od dostępności części zamiennych, ponieważ niektóre z nich muszą być zamówione od producenta. Proste naprawy, takie jak wymiana baterii czy paska, zazwyczaj są wykonywane w ciągu 2-3 dni roboczych (jeśli chodzi o naprawy wysyłkowe). Klienci odwiedzający nasz serwis osobiście mogą liczyć na wymianę paska lub baterii od ręki.
Ile kosztuje przegląd mojego zegarka?
Koszt przeglądu/diagnostyki zegarka wynosi 100 zł (dotyczy marek premium) lub 50 zł (średni segment). Opłata za diagnostykę nie jest naliczana przy akceptacji kosztów naprawy.
Ile kosztuje polerowanie zegarka?
Koszt polerowania zegarka jest zależny od stopnia skomplikowania koperty i bransolety, a także od wybranej metody szlifu (połysk, mat, szczotka). Wycena jest dokonywana indywidualnie po wcześniejszych oględzinach zegarka.
Jak długo potrwa proces czyszczenia i konserwacji zegarka mechanicznego?
Maksymalnie do 3 tygodni.
Czy kupię u Państwa oryginalny pasek do mojego zegarka?
Pytania związane z częściami zamiennymi, takimi jak pasek, prosimy kierować bezpośrednio na adres e-mail naszego serwisu: serwis@zegarki.pl
Czy mogę zakupić części zamienną dla mechanizmu lub elementy składowe koperty (np. koronkę, przycisk)?
Jako autoryzowany serwis wielu marek, nie oferujemy sprzedaży bezpośredniej części zamiennych. Jednak możemy zaoferować usługę naprawy lub wymiany tych elementów w naszym serwisie.
Czy otrzymam gwarancję na usługi świadczone w serwisie?
Na wszystkie naprawy przeprowadzone w naszym serwisie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych.