Przez wszystkie lata swojego istnienia firma Oris dążyła do tworzenia możliwie najlepszych zegarków za możliwie najlepszą cenę. Oznacza to zrównoważenie procesów przemysłowych szacunkiem dla sztuki i tradycji szwajcarskiego zegarmistrzostwa. Filozofia ta widoczna jest w wyrafinowanej, poświęconej kulturze kolekcji marki Oris.
Klasyczna kolekcja Artelier odzwierciedla zaangażowanie Oris w dziedzictwo i innowacje. Znajduje się w nim zestaw opracowanych przez nas własnych kalibrów i wszechstronnych wzorów szerokiej kolekcji, które będą się dyskretnie chowały pod każdym mankietem koszuli.
INNOWACJA
ARTELIER CALIBRE 113
Oris kontynuuje dumną tradycję zegarmistrzowską, oficjalnie przedstawiając Artelier Caliber 113, czwarty w serii wysoce innowacyjnych i wielce funkcjonalnych zegarków napędzanych własnym mechanizmem in-house. Calibre 113 ma taką samą architekturę bazową jak Oris Calibres 110, 111 i 112, ale ma nowatorski kalendarz biznesowy, pokazujący dzień, datę, tydzień i miesiąc roku. Utrzymuje przy tym wyjątkową 10-dniową rezerwę chodu.
LUDZIE I JAZZ
Dexter Gordon był jednym z pionierskich artystów XX wieku - zarówno ikoną jazzu, jak i przedstawicielem ery określającej ruch muzyczny. Po rozpoczęciu gry na saksofonie tenorowym - instrumencie, z którym stał się synonimem - w wieku 17 lat, dla Orisa był oczywistym wyborem dla naszej siedemnastej inspirowanej jazzem limitowanej edycji.
Oris kaliber 560
Kaliber Nr.
560
Mechanizm bazowy
ETA 2671
Wymiary
Ø 17.20 mm, 7 3/4’’’
Naciąg
Automatyczny
Rezerwa chodu
38 godzin
Częstotliwość
28’800 A/h, 4 Hz
Kamienie łożyskujące:
25
Pierwsza produkcja
2011r.
Główne modyfikacje mechanizmu
--
Funkcje
Skeleton, Centralne wskazówki dla godzin, minut i sekund, łatwa korygacja błędu czasu dzięki stop sekundzie
więcej
Zdjęcia i wideo
więcej
Akcesoria
więcej
UBEZPIECZENIE
więcej
O marce
Zegarki Oris produkowane są w Szwajcarii od 1904 roku. Charakterystycznym elementem marki jest dostępność wyłącznie mechanicznych zegarków, cechujących się unikalnym designem oraz czerwonym wahadłem - symbolem mechanicznej precyzji Oris. Te zegarki przypadną do gustu miłośnikom tradycyjnych i niezawodnych rozwiązań.
Marka zdobyła światowe uznanie dzięki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań w swoich produktach, takich jak mechanizm pomiaru głębokości nurkowania oraz rekordowa dziesięciodniowa rezerwa chodu w kalibrze 110. Kolekcja Oris obejmuje cztery rodziny zegarków: Culture, Diving, Aviation i Motor Sport. W ofercie znajdują się zarówno zegarki damskie, jak i męskie
ZEGARKI MECHANICZNE
Oris jest jednym z niewielu szwajcarskich producentów, produkujących wyłącznie mechaniczne zegarki. W ofercie znajdują się zarówno zegarki nakręcane ręcznie oraz automatyczne, napędzane rotorem poprzez ruch nadgarstka. Zegarek mechaniczny to rzecz piękna, zaprojektowana zgodnie z zasadami przekazywanymi od pokoleń, których kontynuacja ma miejsce dziś i będzie mieć również w przyszłości.
CZASOMIERZE Z HISTORIĄ
Oris to marka z dumą spoglądająca wstecz na swoją długą historię i dziedzictwo, jednocześnie tworząca nowoczesne projekty. Zegarki Oris zostały zaprojektowane z myślą o długotrwałym użytkowaniu, gwarantując trwałość i satysfakcję z ich noszenia.
SWISS MADE I INNOWACJE
Marka "Swiss Made" jest chroniona prawem i stanowi gwarancję jakości. Wszystkie zegarki Oris są wyprodukowane w Szwajcarii i podlegają rygorystycznej kontroli jakości na każdym etapie produkcji.
Oris jest również znany z innowacyjnych rozwiązań, takich jak czerwone wahadło, symbolizujące podejście firmy do produkcji z wykorzystaniem zaawansowanych technologii. To wyraża się w oryginalnych i cenowo dostępnych zegarkach Oris, które są innowacyjne, funkcjonalne i zaprojektowane, by służyć przez wiele lat.
Oris nieustannie dąży do tworzenia zegarków oferujących piękne i innowacyjne funkcje, a także zaawansowane osiągi. Przykładem jest seria automatycznych zegarków Swiss Made Calibre 400, rozwijana wewnętrznie, oferująca pięciodniową rezerwę mocy, odporność na działanie magnetyzmu oraz gwarancję na 10 lat, z zalecaną co 10 lat obsługą serwisową.
DUCH NIEZALEŻNOŚCI
Oris pozostaje niezależną firmą, co oznacza, że marka ma pełną kontrolę nad swoimi wartościami i kierunkiem rozwoju. To także pozwala na efektywność, innowacyjność i elastyczność w tworzeniu funkcji, które są istotne dla klientów.